مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:152021-01-15بين الملل

صدور مجوز استفاده از تسلیحات مرگبار برای گارد ملی واشنگتن


فرماندهی گارد ملی آمریکا در بیانیه ای نوشت، به اعضای مستقر در واشنگتن مجوز استفاده از سلاح مرگبار در برابر حمله مجدد احتمالی به کنگره، اعطا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی افزایش نگرانی های امنیتی درخصوص حمله مجدد هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به کنگره آمریکا حین برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور جدید، نیروهای گارد ملی واشنگتن مجوز استفاده از تسلیحات مرگبار دریافت کردند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، مرکز فرماندهی گارد ملی روز پنجشنبه در بیانیه ای نوشت: در تاریخ 12 ژانویه 2021 به نیروهای گارد ملی مجوز حمل سلاح داده شد تا از پلیس پایتخت در حفاظت از کنگره و اعضا و کارکنان آن، پشتیبانی کنند .

سخنگوی گارد ملی درباره این بیانیه در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن گفت، مجهز شدن نیروهای گارد ملی به سلاح گرم، به درخواست مقامات فدرال و با تأیید رایان مک کارتی وزیر ارتش که نظارت مستقیم بر گارد ملی واشنگتن دارد، صورت گرفته است.

حدود پانزده هزار نیروی گارد ملی آمریکا در واشنگتن دی سی مستقر شده اند تا امنیت برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب را تأمین کنند و گفته می شود پنج هزار نیروی دیگر به آن ها ملحق خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز استفاده از تسلیحات مرگبار برای گارد ملی واشنگتن

صدور مجوز استفاده از تسلیحات مرگبار برای گارد ملی واشنگتن