مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:452021-01-15بين الملل

ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان فرا می خوانیم


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان سعودی علیه ایران گفت: ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و منطقه فرا می خوانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و کشتار زنان و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و همراهی علیه تحریم ملت ها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان فرا می خوانیم

ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان فرا می خوانیم