مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 22:052021-01-13بين الملل

پامپئو: ایران رفتارش را عوض کند می توانیم تعامل کنیم


وزیر خارجه آمریکا برجام را توافقی «احمقانه» توصیف کرد و گفت چنانچه ایران رفتارش را عوض کند آمریکا می تواند با این کشور تعامل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه از توافق هسته ای برجام به عنوان توافقی احمقانه یاد کرد.

پامپئو در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست مدعی شد رفع تحریم ها علیه ایران در شرایطی که این کشور بلندپروازی های هسته ایش را دنبال می کند آمریکا و دنیا را به خطر خواهد انداخت.

پامپئو گفت: اگر با ایران مماشات کنیم، اگر به اروپایی ها اجازه دهیم دوباره وارد ایران شوند و برای این دزدسالار ها ثروت تولید کنند این برای امنیت منطقه، برای امنیت اروپا و برای امنیت آمریکا بد خواهد بود.

او با اشاره به سال حصول توافق هسته ای در سال 2015 گفت امیدوار است دولت جو بایدن ، رییس جمهور منتخب آمریکا به این درک برسد که الان سال 2015 نیست.

پامپئو همچنین گفت امیدوار است دنیا به این درک برسد که ایران عامل بی ثبات کننده در خاورمیانه است.

جو بایدن ، رییس جمهور منتخب آمریکا هنوز به صورت شفاف سیاست دولتش در قبال برجام را اعلام نکرده، اما گفته قصد دارد از بازگشت به برجام به عنوان سکویی برای گفتگو با متحدان آمریکا جهت تقویت این توافق هسته ای استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: ایران رفتارش را عوض کند می توانیم تعامل کنیم

پامپئو: ایران رفتارش را عوض کند می توانیم تعامل کنیم