مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:202021-01-13سياسي

قدردانی 10 هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب


بیش از 10 هزار پرستار با امضای پویش «سپاس رهبرم» حمایت خود را از مواضع حکیمانه، مقتدرانه و افتخارآفرین رهبر معظم انقلاب در مورد واکسن کرونا و نیز مسائل زیربنایی حوزه مراقبت های پرستاری اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این پرستاران در متن پویش سپاس رهبرم اعلام کردند: ما پرستاران نه تنها از مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه واکسن کرونا و نیز مسائل اساسی حوزه پرستاری و زیربناهای عظیم نظام سلامت حمایت می کنیم بلکه خود را مجری، مدافع و عامل به فرامین و منویات رهبر عزیزمان می دانیم و می دانیم که واکسن به طور عام عامل پیشگیری است اما واکسن داخلی کرونا در این شرایط عامل افتخار و اقتدارملی و عامل تضمین سلامت آحاد ملت و به ویژه نیروی انسانی در نظام سلامت است.

در متن این پویش تصریح شده است: مواضع حکیمانه؛ دلسوزی و توجه ویژه رهبری معظم انقلاب به دانشمندان تولید واکسن؛ سلامت تضمین شده آحاد مردم و توجه و تاکید ایشان به رسیدگی تخصصی به تعداد و شرایط سرمایه انسانی در حوزه مراقبتهای پرستاری؛ عامل اصلی پیشران، پیش برنده و موتور محرکه قدرت ما می توانیم است.

بنابراین با تمام وجود به معظم له و مواضع حکیمانه ایشان افتخار و حمایت می کنیم و به خود و آحاد ملت عزیز ایران برای داشتن چنین رهبر دلسوز، زمان شناس و مقتدری تبریک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی 10 هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب

قدردانی 10 هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب