مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:202020-12-25ورزشي

برگزاری نخستین رقابت آزاد تیراندازی سال 99 در قم


رییس هیات تیراندازی استان قم از تجهیز سالن اختصاصی این رشته برای میزبانی از تیراندازان شرکت کننده در نخستین رقابت آزاد سال 1399 خبر داد.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با حمایت های ویژه ای که اداره کل ورزش و جوانان داشت خوشبختانه بعد از پنج سال بار دیگر به تنها سالن اختصاصی و مجهز تیراندازی قم در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم بازگشته ایم و فعالیت های مختلف خود را در این مکان انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه سالن تخصصی تیراندازی قم مزیّن به نام سردار شهید مهدی زین الدین است، اضافه کرد: تمام فعالیت های هیات در بخش های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی، میزبانی از مسابقات استانی و کشوری، اردوهای ملی و تیم های منتخب بانوان و آقایان در این سالن انجام می شود.

رییس هیات تیراندازی استان قم در ادامه از برنامه ریزی این هیات برای برگزاری نخستین رقابت آزاد سال 1399 این رشته خبر داد و افزود: این پیکارها در رشته تفنگ بادی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار با عنوان جام مدافعان سلامت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی و سلامت ورزشکاران در نظر گرفته شده، عنوان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی فقط نفرات برتر رنکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رقابت آزاد تیراندازی سال 99 در قم

برگزاری نخستین رقابت آزاد تیراندازی سال 99 در قم