مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-19سياسي

«رستاخیز واژه ها»، تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی را بررسی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ناصر امین زاده اظهارداشت: این نشست دوشنبه (یکم دی) ساعت 13 تا 15 به میزبانی محمدرضا سنگری اندیشمند صاحب سبک شعر و ادبیات و محمدرضا وحیدزاده از شاعران کشور و اجرای محمدحسن شاهنگی برگزار می شود و از طریق صفحه مجازی .

- رستاخیز واژه ها ، تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی را بررسی می کند رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به برگزاری سلسله نشست های رستاخیز واژه ها با محوریت بررسی تاثیر متقابل اسلام و هنر گفت: نخستین نشست با موضوع تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ناصر امین زاده اظهارداشت: این نشست دوشنبه (یکم دی) ساعت 13 تا 15 به میزبانی محمدرضا سنگری اندیشمند صاحب سبک شعر و ادبیات و محمدرضا وحیدزاده از شاعران کشور و اجرای محمدحسن شاهنگی برگزار می شود و از طریق صفحه مجازی فرهنگسرا به نشانی farhangsara.

andishe@ قابل دسترس است.

وی گفت: در این نشست تاثیر متقابل انقلاب اسلامی بر شعر و شعر بر انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد، شعر از صدر اسلام تا به امروز به مثابه رسانه ای قدرتمند و اثرگذار مطرح بوده و بسیاری از مفاهیم دینی از این طریق منتقل شده است، نمونه این موضوع را می توان در اشعار آیینی که در وصف ائمه اطهار سروده می شود، دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رستاخیز واژه ها»، تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی را بررسی می کند

«رستاخیز واژه ها»، تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی را بررسی می کند