مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:002020-12-16سياسي

مردم ایران مدیون جامعه سلامت هستند


تولیت آستان حرم امام خمینی(ره) گفت: مردم ایران همیشه مدیون بخش سلامت بودند و اکنون که مشکل کرونا بر جهان سیطره انداخته بیش از هر زمان دیگری مدیون نظام سلامت و جامعه پرستاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان حرم امام خمینی(ره) عصر امروز در دیدار با جمعی از پرستاران در مرقد مطهر امام راحل اظهار کرد: بیماری کرونا همه افراد را مستقیم یا غیرمستقیم درگیر کرده و جامعه پزشکی و نظام سلامت کشور در این خصوص خدمات ارزنده ای دارند.

وی گفت: در مورد زدودن غم از روح و جان بیماران و دردمندان روایات زیادی وارد شده است و همانگونه که می دانیم نماد بسیار بزرگ و پررنگ پرستاری، حضرت زینب(س) است که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت شده بودند.

تولیت حرم مطهر امام راحل ادامه داد: طبق روایات اگر شخصی به یک فرد ضعیف کمک کند خداوند سبحان به او کمک می کند و زندگی او را گشایش می دهد البته این کار نماد انسانیت است و در شعر سعدی نیز می خوانیم چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار   خمینی با بیان اینکه اگر شما به دردمندان کمک و یاری رسانید خداوند سبحان نیز به شما مدد می رساند، افزود: در ادامه روایت آمده که در روز قیامت هم خداوند ملائکه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران مدیون جامعه سلامت هستند

مردم ایران مدیون جامعه سلامت هستند