مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-16فرهنگي

جشنواره فیلم فجر، نسخه ای برای شادزیستن جامعه است


یک آسیب شناسی اجتماعی می گوید، برپایی جشنواره ها و به ویژه جشنواره فیلم فجر، نسخه ای برای شادزیستن جامعه است و نشان می دهد هنوز هم هستند افرادی که برای سلامت روان مردم، - جی پلاس، مجید ابهری در خصوص برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در دوران کرونا گفت: یکی از اصلی ترین عوارض روحی، روانی و عصبی در دوران کرونا و حتی پساکرونا، افسردگی، خمودگی، اضطراب و استرس است.

متاسفانه به دلیل قرنطینه و ضرورت سلامت زیستن، اکثریت مردم مجبورند که در خانه بمانند و غالبا مهمانی ها، سفرها، گردهمایی ها و جشن ها تعطیل شده است.

این در حالی است که نشاط یکی از محورهای ضروری در تقویت روحی و عصبی است و با ترشح هورمون های اکسی توسین در بدن باعث طول عمر، سلامتی، تقویت جسمی و روحی می گردد.

پانا نوشت؛ او با اشاره به شیوه ای که در برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در اولویت برگزارکنندگان جشنواره قرار گرفته گفت: حالا که قرار است فیلم ها صرفن برای داورها به نمایش درآید، شاید برای افرادی مثل من به عنوان یک آسیب شناس اجتماعی با تجربه ای که در حوزه میدانی و نظری در علوم رفتاری سپری نموده ام، این ذهنیت ایجاد شود که این حرکت فقط یک حالت تشریفاتی دارد و صرفا داورها این فیلم ها را می بینند و فیلمی انتخاب و جوایزی اهدا می شود و موضوع به اتمام می رسد، اما این نکته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر، نسخه ای برای شادزیستن جامعه است

جشنواره فیلم فجر، نسخه ای برای شادزیستن جامعه است