مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 02:152020-12-05بين الملل

ترامپ بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات 2020 آمریکا شد


رییس جمهور کنونی آمریکا در گردهمایی انتخاباتی به نفع دو نامزد جمهوریخواه در انتخابات سنا با طرح مجدد ادعای خود مبنی بر تقلب گسترده انتخاباتی از رأی دهندگان خواست که به این نامزدها رأی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ که برای نخستین بار پس از برگزاری انتخابات سوم نوامبر در یک گردهمایی انتخاباتی شرکت می کرد، بار دیگر با طرح این ادعا که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است، تأکید کرد: شما می دانید که ما در ایالت جورجیا پیروز شدیم! این در حالی است که شمارش آرا نشان می دهد ترامپ با اختلافی کمتر از 12 هزار رأی، این ایالت را به رقیب انتخاباتی خود، جو بایدن واگذار کرد؛ فردی که به گفته رسانه های جریان اصلی در آمریکا مجموعاً 306 رأی الکترال به دست آورده است.

با این وجود رییس جمهور آمریکا همچنان بر ادعاهای خود مبنی بر اینکه نتیجه نهایی انتخابات 2020 هنوز در هاله ای از ابهام است، پافشاری می کند.

ترامپ بدون ارائه هرگونه مدرک مستند مدعی شد: آنها [دموکراتها] در انتخابات ریاست جمهوری تقلب کردند، اما ما همچنان پیروز خواهیم شد .

وی در ادامه با تشویق حدود ده هزار نفر از حامیان خود که در این گردهمایی شرکت کرده بودند، فریاد زد: این دزدی [انتخاباتی] را متوقف کنید! رییس جمهور کنونی آمریکا پیش از شرکت در این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات 2020 آمریکا شد

ترامپ بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات 2020 آمریکا شد