مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-05اقتصادي

12 هزار فعال صنف لباس فروشی در کرج بیکار شدند


رییس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج با بیان اینکه حدود 4 هزار واحد صنفی دارای جواز در کرج وجود دارد، گفت: در ایام محدودیت های کرونا 12 هزار نفر به دلیل تعطیلی مغازه ها بیکار شده بودند.

- میر اسماعیل صدیق در گفت وگو با در راستای مقابله و مهار بیماری کووید _19، دستورالعمل های بهداشتی را به نحو شایسته ای رعایت کردند.

رییس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج تصریح کرد: تعطیلی دوهفته ای برای صنف لباس فروشان بسیار دشوار بود، چراکه در بهترین فصل سال که شهروندان به لباس نیاز داشتند، تمام واحدهای صنفی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای صنفی خدماتی فعال بودند و واحدهای صنفی پوشاک نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، عنوان کرد: هدف از تعطیلی واحدهای صنفی، کنترل بیماری کووید _19 است و با توجه به فعالیت سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ و ازدحام جمعیتی که در داخل این فروشگاه ها به دلیل تشکیل صف مرغ وجود داشت، این بیماری مهار نمی شود، همچنین برخی از فروشگاه های بزرگ البسه هم می فروختند و این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: تعطیلی مغازه ها باعث شد فروشندگان البسه و تولیدکنندگان لباس با مشکلات اقتصادی مواجه شدند، زیرا اجناس آنها از طریق چک، امانتی یا نقدی خریداری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار فعال صنف لباس فروشی در کرج بیکار شدند

12 هزار فعال صنف لباس فروشی در کرج بیکار شدند