مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-05حوادث

بازگشت معجزه آسای نوزاد به زندگی


نوزاد 2 ماهه ای که به علت نارسایی تنفسی در یکی از بیمارستان های ایلام فوت کرده بود، به شکل معجزه آسایی در غسالخانه زنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، روز پنجشنبه این نوزاد از بیمارستانی در ایلام به غسالخانه شهرستان آبدانان منتقل شد تا امور تدفین وی انجام شود اما ناگهان مسئول غسالخانه متوجه حرکتی در قفسه سینه نوزاد شد و بلافاصله شروع به احیای وی کرد.

مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه آبدانان در تشریح این ماجرا گفت: وقتی خانواده این نوزاد 2 ماهه وی را برای شست و شو آوردند، من هنگام کار در یک لحظه متوجه شدم سینه این بچه تکان خورد.

از آنجا که دوره های کمک های اولیه را در هلال احمر گذرانده بودم، بلافاصله شروع به ماساژ قلبی وعملیات احیا کردم و موضوع را به اورژانس 115 خبر دادم که دقایقی بعد با کمک امدادگران تنفس نوزاد برگشت و او را به بیمارستان منتقل کردند.

اظهارات خانواده نوزاد پدر و مادر این نوزاد که به خاطر این معجزه الهی و زنده شدن پسرشان هنوز هم در شوک بودند و خدا را شکر می کردند، درباره این حادثه گفتند: حدود دو ماه پیش به علت پارگی کیسه آب مادر زودتر از زمان زایمان طبیعی مجبور به انجام عمل سزارین شدیم و فرزندمان در بیمارستان رسول اکرم شهرستان آبدانان به دنیا آمد اما افت اکسیژن خون داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت معجزه آسای نوزاد به زندگی

بازگشت معجزه آسای نوزاد به زندگی