مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-05سياسي

نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود و تمام فکر و فرهنگ و اشتیاقمان این باشد که به مردم خدمت کنیم و با برنامه ریزی صحیح برای برطرف کردن مشکلات مردم با همت جهادی تلاش کنیم.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود و تمام فکر و فرهنگ و اشتیاقمان این باشد که به مردم خدمت کنیم و با برنامه ریزی صحیح برای برطرف کردن مشکلات مردم با همت جهادی تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درجلسه شورای اداری شهرستان بیجار با ابراز خرسندی از اینکه در جمع مسئولین این شهرستان قرار دارند اظهار کرد: بیجار از لحاظ دینی، علمی واقتصادی افتخارات زیادی دارد و ما امروز در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش داریم.

چون توقع بر این است که جوابگوی نیازهای مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه مسئولین باید واقع بین و شنونده خوبی برای مردم باشند عنوان داشت: هنر یک مسئول خوب این است که بسیار بشنود و از انتقادها نهراسد.

چون عین جمله مقام معظم رهبری امروز مردم از این فشارها و مشکلات اقتصادی گله مند هستند ما که هرکدام به نحوی یک کارگزار هستیم واین امر سطح توقعات از ما و شما را متفاوت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود

نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود