مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-05ورزشي

تحول اساسی و جهش کیفی در حوزه زیرساخت های فنی رسانه ملی


معاون فنی صدا و سیمای مرکز کردستان گفت : از یکسال پیش مسیرHD سازی تلویزیون دیجیتال در کشور آغاز شد و در تاریخ 09/09/99 پخش دیجیتال همه شبکه ها در اقصی نقاط کشور تکمیل شد و مناطق تحت پوشش دیجیتال در راستای برقراری عدالت رسانه ای و آغاز پخش HD دوازده شبکه سراسری شد.

- ایسنا/کردستان معاون فنی صدا و سیمای مرکز کردستان گفت : از یکسال پیش مسیرHD سازی تلویزیون دیجیتال در کشور آغاز شد و در تاریخ 09/09/99 پخش دیجیتال همه شبکه ها در اقصی نقاط کشور تکمیل شد و مناطق تحت پوشش دیجیتال در راستای برقراری عدالت رسانه ای و آغاز پخش HD دوازده شبکه سراسری شد.

حسینعلی رحمانی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر توان داخلی این اتفاقات مهم اظهار کرد : پروژه اول این طرح ، پخش HD دوازده شبکه سراسری آغاز شده است.

شایان ذکر است با توجه به تغییرات به وجود آمده ، ممکن است برخی از گیرنده ها دچار اختلال شوند که مخاطبان جهت دریافت کانال لازم است مجددا کانال ها را جستجو کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با توسعه شبکه های تلویزیونی دیجیتال HD ، واحد فرستنده های تلویزیونی و اف ام مرکز کردستان نیز با تلاش و همت همکاران اقدام به نصب و راه اندازی فرستندهتلویزیونی TS در استان نموده اند ، اظهار داشت: 12 شبکه ملی 18 شبکه رادیو نما در مرکز استان بصورت HD پخش می­شود و شبکه ­های TV1، خبر، نسیم،TV3،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اساسی و جهش کیفی در حوزه زیرساخت های فنی رسانه ملی

تحول اساسی و جهش کیفی در حوزه زیرساخت های فنی رسانه ملی