مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-05سياسي

وقتی مسئولین بهداشت و درمان بدون آمار وارد جلسات ستاد کرونا شدند


وقتی مسئولین بهداشت و درمان بدون آمار وارد جلسات ستاد کرونا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز نشست شورای سلامت در شهرستان کهگیلویه برگزار شد که در این نشست معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه صحبت های را ارائه دادند که با حاشیه های همراه بود.

در این نشست افروشته درصد ابتلا شدن مردم چاروسا را بالاتر از شهرستان و استان دانست و یکی از مشکلات را همکاری نکردن مردم در تست ها دانست و همچنین اگر مردم رعایت نکنند آمار شهرستان را افزایش خواهند داد.

اما در این میان آمارهای است که فکر نکنیم آمار معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان به اندازه باشد که با وضعیت چاروسا و صحبت های آن یکی باشد.

مهندس افروشته درصد میانگین ابتلا شدن مردم چاروسا را بالاتر از شهرستان و استان دانست برای آمار به سراغ برزگر مسئوول مرکز دهستان جاورده رفتیم که در این خصوص گفت: در آبان ماه طبق آماری که داریم حدود 20 تست مثبت داشتیم و در 15 روز اخیر جاورده تقریبا 5 الی 6نفر تست مثبت داشت.

برزگر ادامه داد: همکاری مردم در چاروسا خوب است به نحویی که بازار توانست همکاری بسزایی با مرکز بهداشت در جاورده داشته باشد و همچنین با همکاری مردم مراسمات ختمی که در گذشته باشکوه خاصی برگزار میشد به حداقل برسانیم و مراسم ختم و چهلم را لغو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مسئولین بهداشت و درمان بدون آمار وارد جلسات ستاد کرونا شدند

وقتی مسئولین بهداشت و درمان بدون آمار وارد جلسات ستاد کرونا شدند