مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:102020-12-05سياسي

احیای واحد قطعه سازی خودرو در چهارمحال و بختیاری به همت بنیاد برکت


واحد قطعه سازی خودرو در چهارمحال و بختیاری که به علت نبود سرمایه در گردش دچار رکود شده بود به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، امیرحسین مدنی گفت: کارخانه تولید قطعات پلیمری خودرو در شهرک صنعتی بروجن در استان چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی بنیاد احیا شده و به چرخه مجدد تولید بازگشته است.

مدیرعامل بنیاد برکت این اقدام را در راستای تحقق منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق جهش تولید خودرو از طریق تقویت قطعه سازان داخلی دانست و افزود: مقام معظم رهبری افزایش تولید خودرو با اتکا به ظرفیت قطعه سازان داخلی را از جمله راهکارهای عملیاتی مشخص برای جهش تولید عنوان کرده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، بنیاد برکت با مشارکت و سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی در کارخانه تولید قطعات پلیمری خودرو علاوه بر احیا و بازگرداندن این واحد صنعتی به چرخه اقتصادی، بسترهای تولید روزانه 10 هزار قطعه پلیمری انبساط خودرو را فراهم آورده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: این واحد تولیدی فعال در زمینه تولید قطعات پلیمری خاص و فوم های فشرده خودرو در شهرک صنعتی بروجن که به علت نبود سرمایه در گردش دچار رکود شده بود، از سال 1393 و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحد قطعه سازی خودرو در چهارمحال و بختیاری به همت بنیاد برکت

احیای واحد قطعه سازی خودرو در چهارمحال و بختیاری به همت بنیاد برکت