مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 17:302020-12-05حوادث

جلوگیری از ورود 2 هزار خودروی غیربومی به کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: طی 2 هفته اجرای طرح محدودیت های سختگیرانه کرونایی از ورود 2 هزار خودروی دارای پلاک غیربومی به شهر کاشان جلوگیری و به شهرهای مبدأ خود بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطیدر خصوص  عملکرد پلیس از زمان اجرای طرح محدودیت سختگیرانه کرونایی و ممنوعیت خودروها در جاده ها و معابر شهری گفت : نیروهای پلیس با آمادگی کامل و حضور 100 درصدی برای ارائه خدمت به شهروندان در کنار دیگر نیروهای مسلح مشغول خدمت بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در طول محدودیت های 2 هفته ای ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا  ماموران پلیس از ورود بیش از 2 هزار خودروی دارای پلاک  غیربومی به شهر کاشان جلوگیری به عمل آورده  و آنها را به شهرهای مبدأ خود عودت دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت 17 دستگاه خودروی غیربومی بدلیل عدم توجه به قانون و مقررات مبلغ 10 میلیون ریال و 27 دستگاه خودروی بومی نیز مبلغ 5 میلیون ریال جریمه شدند.

وی  از یک هزار و 200 مورد اعمال قانون برای خودروهای متخلف خبر داد و  اظهار داشت: ماموران انتظامی با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجات و بسیج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود 2 هزار خودروی غیربومی به کاشان

جلوگیری از ورود 2 هزار خودروی غیربومی به کاشان