مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 17:002020-12-05ورزشي

سپاهان تیم بزرگی است/ بازی سختی داریم


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تیم سپاهان، تیم بزرگی است و همیشه جزو مدعیان بوده است، گفت: بازیکنان تیم با تلاش و نبرد قهرمانانه به دنبال موفقیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی حسینی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیممش مقابل سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه مردم مسجدسلیمان چشم امیدشان به این تیم است، افزود: بازی با سپاهان اصفهان سخت خواهد بود اما نفرات تیم هم قسم شدند تا با یک بازی خوب بتوانیم در این بازی موفق شویم.

وی درباره اینکه تیمش تاکنون توانسته است تنها یک گل به ثمر برساند، تصریح کرد: بیشتر بازیکنان ما اولین سال است که در این سطح بازی می کنند و باید به این بازیکنان فرصت بدهیم و با آنها کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی ها با فاصله بسیار کمی برگزار می شود، گفت: سعی کردیم پس از بازی با نساجی مازندران ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازیکنان را از نظر روحی و جسمانی آماده این بازی کنیم.

حسینی در خصوص غایبان نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان نیز گفت: سیروان قربانی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های فردا از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان تیم بزرگی است/ بازی سختی داریم

سپاهان تیم بزرگی است/ بازی سختی داریم