مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-05اقتصادي

نیازمند افزایش توزیع مرغ تا 300 تن در روز هستیم


رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: برای متعادل شدن قیمت مرغ در بازار، باید میزان توزیع این کالا بین صنف، به 250 تا 300 تن در روز افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران افزود: با توجه به تصمیم اتحادیه، اعضای این صنف، مرغ را فقط با قیمت مصوب خریداری و آن را به دست مصرف کننده می رسانند.

وی قیمت مصوبی را که اکنون هر کیلوگرم مرغ در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، 20 هزار و 400 تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت عرضه مرغ گرم در میادین میوه و تره بار از قیمت عرضه توسط صنف کمتر است.

یوسف خانی قیمت هر کیلوگرم مرغ در میادین را حدود 2 هزار تومان کمتر از قیمت صنف و در حدود 18 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، صنف فروشندگان مرغ، این کالا را فقط با قیمت مصوب خریداری و عرضه می کند.

وی شرکت پشتیبانی امور دام کشور را مسئول تأمین مرغ با قیمت مصوب تا تنظیم بازار دانست و افزود: در حال حاضر این شرکت روزانه حدود 200 تا 250 تن مرغ با قیمت مصوب بین صنف توزیع می کند، اما برای تنظیم بازار نیاز است که حجم آن افزایش یابد و تا 300 هزار تن برسد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی افزود: اتحادیه تصمیم گرفته از خرید مرغ بالاتر از نرخ مصوب خودداری کند زیر این تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند افزایش توزیع مرغ تا 300 تن در روز هستیم

نیازمند افزایش توزیع مرغ تا 300 تن در روز هستیم