مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-05سياسي

پیام تبریک رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن پیام کریم همتی آمده است: روز جهانی داوطلب فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات چشمگیر داوطلبانی که با مسئولیت پذیری خود، حسّ خوب انسانیت و نوع دوستی را در جامعه ترویج می کنند.

کار داوطلبانه با عشق عجین است.

عشق خدمت به همنوعان.

کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.

روزجهانی داوطلب، فرصتی است تا فعالیت های داوطلبانه را توسعه دهیم و دولت ها را تشویق کنیم که از تلاش های داوطلبان حمایت کنند و اقدامات آنان در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و بین المللی باشد.

روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بهانه ای زیبا جهت تقدیر از کسانی است که بدون چشمداشت و تنها به واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب

پیام تبریک رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب