مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-05اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در کشور


سازمان هواشناسی از بارش باران در مناطق سردسیر نیمه شمالی کشور، بارش برف در دامنه های زاگرس و وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

- سازمان هواشناسی از بارش باران در مناطق سردسیر نیمه شمالی کشور، بارش برف در دامنه های زاگرس و وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی آمده است که فعالیت این سامانه بارشی امروز (15 آذر) در استان های بوشهر، فارس، خوزستان و کرمان پیش بینی می شود و فردا (16 آذرماه) در استان های بوشهر، فارس، کرمان، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان رضوی، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، همدان و تهران خواهد بود.

روز دوشنبه (17 آذر) نیز برقراری این شرایط جوی در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی دور از انتظار نخواهد بود.

سازمان هواشناسی در ادامه هشدار داده است که در چنین شرایطی احتمال دارد خسارت به محصولات کشاورزی وارد شود.

از این رو به صاحبان مزارع و باغات توصیه کرده که زهکشی و پاکسازی مسیر آب باغات و مزارع با توجه به بارش ها، عدم انجام آبیاری، محلول پاشی و سمپاشی با توجه به وقوع بارش ها، عدم کشت محصولات پاییزه و انتقال نهاده های کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در کشور

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در کشور