مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-05سياسي

قفل تحریم را باید از داخل کشور شکست/ لزوم هم صدایی در درون کشور


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید قفل تحریم را با نعمت عقلانیت شکست و در این موضوع همه نگاه ها باید به داخل کشور و به داشته ها و سرمایه های داخلی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خادمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده که به صورت زنده و وبینار در حرم حضرت سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخی از کشورهای اسلامی، گرفتار حکّام مرتجع خائن به اسلام و مسلمین هستند، به گونه ای که هر موقع استکبار جهانی اقدام ناجوانمردانه ای انجام می دهد، حکام مرتجع منطقه هم از آن حمایت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: آمریکایی ها از رویارویی با نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی عاجز مانده اند، لذا اقدامات کورکورانه و ناجوانمردانه انجام می دهند.

وی افزود: امروز جوانان ما در حوزه هسته ای کشور تردید به خود راه نمی دهند و راه شهید علی محمدی ها و فخری زاده ها را با قوت و قدرت بیش از گذشته ادامه می دهند و مسئولین نظام هم باید یکپارچه در راه تقویت و ادامه راه گام بردارند.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه در برابر اقدامات رذیلانه صهیونیست ها باید چند راهبرد را عملی کنیم، گفت: همه بدانند تلاش دشمن زمانی تأثیرگذار خواهد بود که در عملیات و توطئه هایی که علیه ما صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل تحریم را باید از داخل کشور شکست/ لزوم هم صدایی در درون کشور

قفل تحریم را باید از داخل کشور شکست/ لزوم هم صدایی در درون کشور