مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-05اقتصادي

خودکفایی 100 نفر از مددجویان در پلدشت


مدیر کمیته امدادخمینی (ره) پلدشت گفت: امسال بیش از 100 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح های اشتغال زایی، خودکفا شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کمیته امدادخمینی (ره) پلدشت گفت: امسال بیش از 100 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح های اشتغال زایی، خودکفا شده اند.

رضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از اول سال جاری تاکنون 4 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به 100 نفر مددجو در این شهرستان پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح ها، در زمینه های صنفی و صنعتی.

دامداری و کشاورزی و قالیبافی زمینه اشتغال مددجویان فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت همچنین گفت: فرصت ­های شغلی بلاتصدی دستگاه­ های اجرایی، مؤسسات و شرکت های دولتی داخل و خارج از کشور، فرصت ­های اشتغال مطمئنی هستند که با اندک سرمایهگذاری، قابل دسترسی هستند، لذا کمیته امداد با مدنظر قرار دادن این مهم، شناسایی فرصت­های شغلی موجود و آگاهی از بازار کار داخل و خارج کشور را سر برنامه های کاری خود قرار داده و ضمن شناسایی، امکانات و فرصت های شغلی موجود، بر اساس نیاز بازار کار نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط و یا تربیت نیروی کار و معرفی آنان به واحدهای پذیرنده نیروی کار اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 100 نفر از مددجویان در پلدشت

خودکفایی 100 نفر از مددجویان در پلدشت