مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-05بين الملل

عقب نشینی فایزر از واکسیناسیون گسترده و سریع کرونا


شرکت فایزر اعلام کرد در سال جاری میلادی (2020) فقط نیمی از دوزهای پیش بینی شده واکسن کرونا را می تواند عرضه کند و دلیل این امر مشکلات در زنجیره پخش و تعویق تاریخ ارائه نتایج آزمایش های بالینی اعلام شده است.

- شرکت فایزر اعلام کرد در سال جاری میلادی (2020) فقط نیمی از دوزهای پیش بینی شده واکسن کرونا را می تواند عرضه کند و دلیل این امر مشکلات در زنجیره پخش و تعویق تاریخ ارائه نتایج آزمایش های بالینی اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت آمریکایی فایزر (Pfizer) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که قادر نیست به تمامی وعده های خود در زمینه تولید و پخش واکسن کووید19، بیماری ناشی از ویروس کرونای جدید (سارس کوو2) عمل کند.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از سخنگوی این شرکت نوشت: فایزر در سال جاری تنها حدود نیمی از دوزهای پیش بینی شده را روانه بازار خواهد کرد.

فایزر با شرکت آلمانی بیون تک (Biontech) به طور مشترک واکسنی را تولید کرده اند که در حال حاضر فقط در انگلیس مجوز پخش گرفته است.

اواسط نوامبر این دو شرکت تضمین کرده بودند که تا پایان سال جاری دست کم 100 میلیون دوز واکسن پخش خواهند کرد، اما اکنون فایزر گفته است که در این بازه زمانی حدود 50 میلیون دوز روانه بازار خواهد شد و از آنجا که برای هر واکسیناسیون دو دوز لازم است، به این ترتیب تنها 25 میلیون نفر واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی فایزر از واکسیناسیون گسترده و سریع کرونا

عقب نشینی فایزر از واکسیناسیون گسترده و سریع کرونا