مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-05اقتصادي

آغاز خرید توافقی بادمجان توسط تعاونی روستایی هرمزگان/ کیلویی 500 تومان!


برای نخستین بار در استان خرید بادمجان را به روش توافقی شروع کردیم و تاکنون حدود 100تن خریداری و به سایر استان ها ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیروس اسدپور در حاشیه بازدید از مزارع بادمجان اراضی میناب، از فراهم شدن ساز و کارها برای خرید توافقی بادمجان خبر داد و افزود: مشکلات بادمجان کاران سبب شد به اتفاق همکاران به مراکز برداشت محصول بادمجان در شهرستان های میناب، بندرعباس و رودان سفر کنیم و از نزدیک نظاره گر وضعیت برداشت این محصول باشیم.

وی به توافق بین کشاورز و تشکل برای خرید بادمجان اشاره و تصریح کرد: در قالب این طرح، توافقی بین طرفین باید انجام شود، قیمت تمام شده و سپس هزینه انجام شده برآورد می شود و درصدی هم سود برای کشاورز در نظر گرفته شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه درحال حاضر بادمجان دلمه ای 500 و بادمجان قلمی 800 تومان در مزرعه از کشاورزان خریداری می شود، بیان کرد: در همین راستا باید منابع و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تعاون روستایی قرار گیرد تا تشکل ها بتوانند کار خرید توافقی بادمجان را از کشاورزان ادامه دهند.

اسدپور افزود: کشاورزان به مراکز تعاون روستایی در شهرستان محل زندگی خود مراجعه و سپس میزان بادمجان موجود خود و رقم فروش را اعلام کنند تا در گام بعدی کارشناسان تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید توافقی بادمجان توسط تعاونی روستایی هرمزگان/ کیلویی 500 تومان!

آغاز خرید توافقی بادمجان توسط تعاونی روستایی هرمزگان/ کیلویی 500 تومان!