مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-05بين الملل

رایزنی نمایندگان آمریکایی با مقامات خاورمیانه برای تروریستی خواندن انصارالله


وزیر امور خارجه عمان از تلاش فرستادگان آمریکایی در خارومیانه در راستای تسهیل قراردادن نام انصارالله یمن در لیست گروه های توریستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بدر بن حمد بوسعیدی وزیر خارجه عمان، امروز شنبه در پاسخ به پرسشی درباره تصمیم آمریکا برای قراردادن نام انصارالله یمن در لیست گروه های ترویستی گفت: نمایندگان آمریکا در حال رایزنی با مقامات خاورمیانه هستند و دیوید شنکر دیپلمات ارشد ایالا متحده در امور خارومیانه نیز در سفر اخیر خود به مسقط با مقامات عمانی در این رابطه صحبت کرد.

در هفته های گذشته چند رسانه آمریکایی از جمله فارین پالیسی گزارش دادند، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قبل از کنار رفتن از قدرت در ژانویه 2021، انصارالله یمن را در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی قرار می دهد.

فارن پالیسی به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشته بود که مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن تلاش زیادی کرده تا دولت ترامپ را از قرار دادن نام انصارالله در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا منصرف کند؛ چرا که این اقدام ممکن است روند ارسال خدمات امدادرسانی و بشردوستانه سازمان ملل به ملت یمن را مختل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نمایندگان آمریکایی با مقامات خاورمیانه برای تروریستی خواندن انصارالله

رایزنی نمایندگان آمریکایی با مقامات خاورمیانه برای تروریستی خواندن انصارالله