مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05سياسي

مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قزوین ایجاد می شود


رییس مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین گفت: مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف تعامل، همفکری، هم افزایی در چارچوب کاربردی سازی پژوهش ها در حوزه های مربوط به میراث فرهنگی ایجاد می شود.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین گفت: مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف تعامل، همفکری، هم افزایی در چارچوب کاربردی سازی پژوهش ها در حوزه های مربوط به میراث فرهنگی ایجاد می شود.

علی دلزنده در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: طی تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تفاهم نامه ای که ما با میراث فرهنگی قزوین منعقد کردیم، مرکز نوآوری به صورت مشترک میان میراث فرهنگی قزوین و پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: مراحل ابتدایی این کار اتفاق افتاده است و طی دو ماه آینده این مرکز فعالیت رسمی خود را در راستای اجرایی کردن نقشه علمی کشور، تعاملات میان بخشی و تخصصی و استفاده از ظرفیت های موجود به خصوص در حوزه فناوری آغاز خواهد کرد.

رییس مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: این مرکز با هدف تعامل همفکری، هم افزایی در چارچوب کاربردی سازی پژوهش ها در حوزه های مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قزوین ایجاد می شود

مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قزوین ایجاد می شود