مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-05سياسي

قالیباف به مسکو می رود


قالیباف به مسکو می رود«ویچسلاو والودین» رییس دومای (مقننه) روسیه گفت که نمایندگان این مجلس دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در سال جاری از سر می گیرند و قالیباف رییس مجلس ایران هم در ماه جاری به مسکو سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا والودین به رسانه های محلی گفت: با توجه به وضعیت همه گیری معتقدیم درست خواهد بود که ما روند پیشین ارتباطات را از سر بگیریم و سفر محمد باقر قالیباف، رییس مجلس ایران به روسیه هم تا آخر ماه جاری (میلادی) پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان دوما دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در سال جاری از سر می گیرند و بر همین اساس سفر به برخی از کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران، ویتنام، صربستان و ترکیه را برنامه ریزی کرده ایم.

رییس دومای روسیه با بیان اینگه ما به تدریج روند پیشین قبل از همه گیری کرونا را از سر می گیریم، گفت: سال بعد به لحاظ همه گیری، برای ما باید سال تحول باشد رییس کمیته روابط خارجی دومای دولتی روسیه در سفر تابستان سال جاری به تهران و در دیدار با رییس مچلس شورای اسلامی از محمد باقر قالیباف برای سفر به روسیه دعوت به عمل آورده بود.

محمدباقر قالیباف و ویچسلاو والودین رییس مجلس شورای اسلامی و رییس دومای دولتی روسیه 14 مهر سال جاری در گفت و گویی تلفنی نیز آخرین تحولات روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف به مسکو می رود

قالیباف به مسکو می رود