مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-05دانش

استانداری همدان عملکرد خود در راستای توسعه دانشگاه فرهنگیان همدان را تشریح کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان در نامه ای به سعید شاهرخی، استاندار همدان خواستار نگاه ویژه این نهاد به محیط دانشگاه و ارائه شرحی از عملکرد هیئت امنا تاکنون، - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان در نامه ای به استاندار همدان خواستار ارائه برنامه های این نهاد در راستای توسعه کمی پردیس شهید باهنر و مدت زمان عملیاتی شدن آن ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان در نامه ای به سعید شاهرخی، استاندار همدان خواستار نگاه ویژه این نهاد به محیط دانشگاه و ارائه شرحی از عملکرد هیئت امنا تاکنون، برنامه های خود در راستای توسعه کمی پردیس شهید باهنر و مدت زمان عملیاتی شدن آن ها شد.

متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای سید سعید شاهرخی، استاندار محترم استان همدان؛ سلام علیکم.

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ اهمیت دانشگاه فرهنگیان در تربیت افراد برای نقش آفرینی در حرفه ی شریف معلمی بر همگان آشکار است.

از اهمیت این حرفه ی مقدس همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند: معلمان، افسر سپاه پیشرفت کشور هستند ؛ لذا پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در گرو تربیت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری همدان عملکرد خود در راستای توسعه دانشگاه فرهنگیان همدان را تشریح کند

استانداری همدان عملکرد خود در راستای توسعه دانشگاه فرهنگیان همدان را تشریح کند