مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-05دانش

جزییات نحوه فعالیت دانشگاهها از امروز/ تعطیلی سراسری در خوابگاه ها نداریم


معاون آموزشی وزارت علوم درباره وضعیت آموزشی دانشگاه ها از امروز گفت: محدودیت های فعلی کرونایی تاثیری در فعالیت های دانشگاه ها ندارد، دانشگاه ها دراین هفته نیز به روال سابق فعالیت خواهند کرد.

- علی خاکی صدیق در گفتگو با در بخش آموزش دانشجویان تاثیری ندارد و فعالیت دانشگاه ها در این هفته نیز به همان روند سابق یعنی مجازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به نامه اخیر وزیر علوم به دانشگاه ها، دانشجویانی که در دوره تحصیلات تکمیلی هستند و پروژه های های عملی دارند، منعی برای ادامه پروژه ندارند و حضور در آزمایشگاه ها بصورت حداقلی و با رعایت پروتکل بهداشتی میسر خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: تعطیلی سراسری در خوابگاه ها نداشته و همچنین دانشجویان نیازمند کار عملی با رعایت پروتکل ها می توانند به کار خود ادامه دهند و به صلاح نیست در کار آنها خللی ایجاد شود.

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان دانشگاه ها نیز گفت: کارمندان مستخدمین دولت هستند آنها هم مطابق مقررات دولت باید سر کار باشند و حداکثر تا یک سوم کارمندان و کارشناسان می توانند با اولویت پشتیبانی فعالیت های جاری در حوزه آموزش یادگیری الکترونیک و پژوهش ها و حفاظت از دانشگاه ها و تاسیسات حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه فعالیت دانشگاهها از امروز/ تعطیلی سراسری در خوابگاه ها نداریم

جزییات نحوه فعالیت دانشگاهها از امروز/ تعطیلی سراسری در خوابگاه ها نداریم