مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 23:252020-12-04پزشكي

WHO: کشف واکسن به معنی پایان بحران کرونا نیست


سازمان جهانی بهداشت جمعه اعلام کرد کشف واکسن کرونا به معنی پایان یافتن بحران شیوع این بیماری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، تدروس آدهانوم ، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت پیشرفت های حاصل شده در خصوص کشف واکسن کووید-19 را تحولی مثبت توصیف کرد، اما گفت سازمان تحت امر او از این بابت نگران است که این مسئله باعث ایجاد برداشت هایی درباره به اتمام رسیدن بحران شیوع کرونا شده است.

به نوشته رویترز، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: پیشرفت در زمینه واکسن به همه ما روحیه می دهد و ما الان می توانیم نوری را در پایان این تونل مشاهده کنیم.

ولی، سازمان جهانی بهداشت از اینکه برداشت های فزاینده ای وجود دارد مبنی بر اینکه بیماری همه گیر کووید-19 به پایان رسیده نگران است.

تدروس گفت این بیماری همه گیر هنوز راه زیادی برای رفتن دارد و تصمیم هایی که شهروندان و دولتمردان می گیرند مشخص کننده مسیر آن در کوتاه مدت و زمان نهایی اتمام آن خواهد بود.

واکسن شرکت فایزرشرکت داروسازی فایزر روز 22 آبان ماه اعلام کرده بود داده های اولیه از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، حاکی از ایمن بودن واکسن این شرکت است.

فایزر اعلام کرد بررسی اولیه داده های مربوط به واکسن این شرکت نشان می دهد تزریق این واکسن در 90 درصد موارد باعث ایجاد مصونیت در برابر کرونا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

WHO: کشف واکسن به معنی پایان بحران کرونا نیست

WHO: کشف واکسن به معنی پایان بحران کرونا نیست