مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-04بين الملل

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و فرانسه در مورد برجام


معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه و مدیر کل امور سیاسی و مسائل امنیتی وارت خارجه فرانسه در گفت و گوی تلفنی hlv,c به تبادل نظر درخصوص وضعیت پیرامون برجام برای حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران پرداختند.

- معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه و مدیر کل امور سیاسی و مسائل امنیتی وارت خارجه فرانسه در گفت و گوی تلفنی hlv,c به تبادل نظر درخصوص وضعیت پیرامون برجام برای حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه با فیلیپ اررا مدیر کل امور سیاسی و مسائل امنیتی وزارت خارجه فرانسه روز جمعه درباره موضوعات مختلف از جمله توافق هسته ای با ایران (برجام) گفت و گو کرد.

وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: ریابکوف و اررا در این تماس تلفنی، مسائل مهم از جمله برجام ،کنترل تسلیحات و ثبات راهبردی، دورنمای اجرای پیمان کاهش تسلیحات تهاجمی راهبردی یا استارت-2 و پیمان آسمان های باز را بررسی کردند.

پیمان آسمان های باز توافقنامه ای بین 34 کشور جهان درباره پرواز هواپیماهای تجسسی بر فراز مناطق کشورهای عضو این معاهده است که در سال 2002میلادی به امضا رسید و آمریکا یک هفته پیش از آن خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و فرانسه در مورد برجام

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و فرانسه در مورد برجام