مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 18:102020-12-04بين الملل

رام الله: جامعه بین الملل دست تروریست های اسراییلی را از مقدسات ما کوتاه کند


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان به دنبال اقدام یک شهرک نشین صهیونیست برای آتش زدن کلیسای الجثمانیه در قدس از جامعه بین المللی خواست، اقدامی عملی برای کوتاه کردن دست تروریست های اسراییلی از مقدسات انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش یک شهرک نشین افراطی برای آتش زدن کلیسای الجثمانیه در شهر قدس را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: این وزارتخانه، جنایت فجیع یک تروریست یهودی مورد حمایت جنبش شهرک سازی یهودی و همه ارکان رژیم اشغالگر در حمله به کلیسای قدس را بسیار خطرناک برمی شمرد .

بر اساس این بیانیه، این تروریست یهودی که این بار قلب کلیسای الجثامنیه در قدس اشغالی را هدف گرفت، مورد حمایت رژیم اشغالگر قرار دارد، زیرا این گونه جنایات بارها در مکان های مختلف و به اشکال مختلف تکرار شده است؛ از همین رو ما نیاز به حمایت جامعه بین المللی داریم، چرا که مقدسات مسیحی یا اسلامی ما توسط اشغالگران در معرض خطر قرار گرفته است.

وزارت تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آتش زدن کلیسا یادآور تلاش های متعدد تروریست های یهودی در آتش زدن مقدسات اسلامی و مسیحی اعم از مصلاها و عبادتگاه هاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: جامعه بین الملل دست تروریست های اسراییلی را از مقدسات ما کوتاه کند

رام الله: جامعه بین الملل دست تروریست های اسراییلی را از مقدسات ما کوتاه کند