مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-04اجتماعي

تمدید یک هفته ای آموزش غیرحضوری در مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش غیرحضوری در تمام مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی استان از شنبه 15 آذر ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش غیرحضوری در تمام مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی استان از شنبه 15 آذر ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

محمد علی واقعی، پنج شنبه شب 13 آذر به خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن قدردانی از مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان، در کاهش شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا در استان اعلام کرد: تمامی مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی استان به مدت یک هفته دیگر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در شهرستان های نارنجی کادر اجرایی باید برای پاسخ گویی به نیاز دانش آموزان و اولیای آنان به ویژه دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند، در مدارس حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص نحوه حضور کادر اداری در شهرستان های قرمز و نارنجی نیز بیان کرد: در شهرستان های قرمز استان کادر اداری و اجرایی با یک سوم و در شهرستان های نارنجی با 50 درصد پرسنل فعالیت کرده و پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود.

واقعی بر رعایت فاصله گذاری هوشمند و پروتکل های بهداشتی در تمامی مدارس و ادارات آموزش و پرورش 12 گانه استان تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یک هفته ای آموزش غیرحضوری در مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی خراسان جنوبی

تمدید یک هفته ای آموزش غیرحضوری در مدارس شهرستان های قرمز و نارنجی خراسان جنوبی