مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 02:052020-12-03سياسي

5 هزار مربی قرآن آموزش و پرورش تعیین تکلیف شوند


نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درباره تعیین تکلیف نشدن وضعیت استخدامی معلمان قران به وزیر آموزش و پرورش تذکر کتبی دادند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهراظهارکرد: نمایندگان درباره تعیین تکلیف نشدن وضعیت استخدامی معلمان قران به وزیر آموزش وپرورش تذکر کتبی دادند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 5 هزار مربی و حافظ قران کریم در سال 91 به صورت پیمانی جذب وزارت آموزش وپرورش شدند و هنوز وضعیت قطعی استخدامی آن ها مشخص نشده است.

وی افزود: این دسته از معلمان با مصاحبه و گزینش جذب شدند، اما با تغییر دولت به این نخبگان دینی بی مهری شده است؛ حافظان قرانی به جای تشویق و تکریم در تغییر وضعیت استخدامی به گونه ای با آنان رفتارمی شود که تصور می کنند سربار آموزش وپرورش هستند.

حاجی دلیگانی یادآوری کرد: در سال پایانی دولت دهم، پس از انتشار آگهی استخدام معلم قرآن در آموزش و پرورش، در هر استان، تعدادی از افراد توانمند در عرصه تدریس قرآن شامل قاریان، حافظان و یا افراد باسابقه درزمینهٔ تدریس پس از عبور از دو مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی و سنجش و ارزیابی تدریس و فن بیان، جذب وزارت آموزش و پرورش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار مربی قرآن آموزش و پرورش تعیین تکلیف شوند

5 هزار مربی قرآن آموزش و پرورش تعیین تکلیف شوند