مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 00:452020-12-03سياسي

تابوشکنی نجات یافتگان اسیدپاشی به «هنر ششم» رسید/ تسلیم «اسید» نمی شویم


تعدادی از نجات یافتگان اسیدپاشی اقدام به تشکیل گروهی تئاتری کرده اند و امیدوارند با اقدامات خود بتوانند نگاه جامعه پیرامون افرادی مانند خود و نیز معلولان را تغییر دهند.

- محسن مرتضوی، عضو انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی که در فروردین ماه سال 91 مورد سوقصد اسیدپاشی قرار گرفت، درباره تجربه حضورش از بازیگری در تئاتر به ایسنا گفت: بعد حادثه ای که برایم رخ داد، زمان زیادی لازم داشتم تا به روند عادی زندگی برگردم، عمل های سنگین جراحی و رفت و آمدهای متعدد به دادگاه حسابی توانم را از من گرفته بود، اما تصمیم گرفتم که تسلیم آنچه که نظافتچی جانی محل کارم با اسید برایم رقم زد، نشوم، به همین دلیل هم به دنبال کارهای جدید رفتم.

وی با بیان اینکه در یکی از اولین کارهایی که انجام دادم به دنبال معرق کاری و مجسمه سازی رفتم، گفت: معرق کاری فضای جدید بود که با آن خو گرفتم، حتی مدتی بعد همسر و دخترم هم وارد این فضا شدند و وقتی اولین نمایشگاه آثارم برگزار شد، حسی داشتم که تا آنموقع اصلا تجربه نکرده بودم.

مرتضوی ادامه داد: فرد اسیدپاش با جنایتی که کرد، می خواست زندگی را از من بگیرد و من دلم نمی خواست تسلیم او شوم.

همزمان با تشکیل انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی وارد این انجمن شدم و تلاش کردم تا به دیگر افرادی که مثل من بودند، کمک کنیم، خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابوشکنی نجات یافتگان اسیدپاشی به «هنر ششم» رسید/ تسلیم «اسید» نمی شویم

تابوشکنی نجات یافتگان اسیدپاشی به «هنر ششم» رسید/ تسلیم «اسید» نمی شویم