مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-03ورزشي

10 رقابت حساس دلسوختگان قم برای صعود


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با انگیزه تداوم موفقیت های خود در رقابت های باشگاهی فوتسال ایران در 10 مسابقه حساس برابر حریفان به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین دوره متوالی است که تیم دلسوختگان اهل بیت به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میدان می رود، لیگی که در آن به دنبال کسب مجوز صعود به دسته اول است و حالا در مرحله دوم آن قرار دارد.

نماینده فوتسال قم با هدایت یکی از چهره های جوان این رشته یعنی علی اصغر احمدی از مرحله نخست با کسب نتایج بسیار خوب و به سلامت عبور کرد، اما حالا حریفان سرسخت تری در مرحله دوم دارد و باید در قالب دیدارهای رفت و برگشت 10 مسابقه مهم و سرنوشت ساز برابر آنها برگزار کند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را بدون باخت پشت سر گذاشت و حالا در مرحله دوم حضور دارد، تیمی که باید در این مرحله با رقبای حاضر در گروه دوم بار دیگر به شکل دوره ای رقابت کند تا مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

در مجموع 12 تیم به مرحله دوم مسابقات این فصل لیگ دسته دوم باشگاه های ایران راه یافته اند و تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه دوم این مسابقات با تیم های پدیده فیروزکوه، آروین قالا ماکو، آیندگان بندرعباس، جنرال وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 رقابت حساس دلسوختگان قم برای صعود

10 رقابت حساس دلسوختگان قم برای صعود