مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-03سياسي

گسترش انقلاب اسلامی با ترور دانشمندان ایرانی متوقف نمی شود


ترور دانشمندان ما همچون شهید محسن فخر زاده نتیجه ای جز ذلت برای دشمنان این ملت ندارد و نمی توانند مانع حرکت آرمانی نیروهای انقلابی در این نظام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسن اکبری عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فداکاری ملت ایران در راه اعتقاداتشان گفت: دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهید فخری زاده ها و قاسم سلیمانی ها و با رهبری حکیمانه حضرت آقا در بسیاری از مجامع علمی دنیا مطرح است و امروز برای بسیاری از کشورهای جهان الگو قرار گرفته که این دستاوردها با هدایت امامین انقلاب میسر گردیده است.

وی با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده، بیان کرد: این شهید بزرگوار از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) بود که از فکری روشن و بسیار خلاق برخوردار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با تجلیل و بررسی ابعاد چندجانبه شهید فخری زاده گفت: او یک شخصیت فکری و اندیشمند و همچنین اهل فلسفه و عرفان بود که دغدغه فرهنگی و ویژگی مذهبی خود را با مهارت و تخصص علمی تلفیق نموده بود وی با قدردانی از طرح مصوب اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص تقویت توان هسته ای گفت: البته توقعی که از مجلس انقلابی و ولایتمدار وجود دارد بیش از این ها است و دولت هم بایستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش انقلاب اسلامی با ترور دانشمندان ایرانی متوقف نمی شود

گسترش انقلاب اسلامی با ترور دانشمندان ایرانی متوقف نمی شود