مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-03سياسي

ترور دانشمندان هسته ای نشانگر ترس دشمنان از پیشرفت کشور است


سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این که امروز دیدن ثمرات میوه جهان اسلام برای دشمن سخت است، گفت: ترور شهدای هسته ای نشانگر ترس دشمنان از پیشرفت های علمی انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورعلی دیلم بعدازظهر پنج شنبه در آیین ختم مجازی شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور، اظهارکرد: ترور شهدای هسته ای نشانگر ترس و هراس دشمنان از پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مسیر تفکر قرآنی رخ داد و امروز ترور شهدای هسته ای نشانگر ترس و هراس دشمنان از پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی ایران است.

دیلم افزود: امروز برای دشمن کارگر و دانشمند فرقی ندارد زیرا دشمن از تفکر الهی و جهادی و آن کسی که در برابر ظلم و جنایت فریاد می زند، ترس و دلهره دارد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، مقابله حق علیه باطل یکی از سنت های مهم خداوند است، تصریح کرد: یکی از سنت های مهم خداوند متعال که هیچ تغییری نکرده است، مقابله علیه باطل است که از زمان حضرت آدم (ع) تا به امروز مقابله و مبارزه با باطل بوده و است.

دیلم با اشاره به اینکه، دشمنان در طول تاریخ به دنبال ظلم، استعمار و جنایت بودند، گفت: باطل رفتنی و حق ماندگار است زیرا مومنان امیدوار هستند که وعده الهی اتفاق بیفتد زیرا خدوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان هسته ای نشانگر ترس دشمنان از پیشرفت کشور است

ترور دانشمندان هسته ای نشانگر ترس دشمنان از پیشرفت کشور است