مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-03فرهنگي

آرمان فلسطین روی پرده سینما / معرفی چند اثر دیدنی درباره مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ همواره سینما یکی از بهترین عرصه ها برای فریاد عدالت خواهی جهانی شمرده شده است.

در این مطلب به معرفی کوتاه ده اثرسینمایی ایرانی و بین المللی در مورد مفهوم مقاومت و آرمان فلسطین خواهیم پرداخت: - همواره سینما یکی از بهترین عرصه ها برای فریاد عدالت خواهی جهانی شمرده شده است .

در این مطلب به معرفی کوتاه ده اثرسینمایی ایرانی و بین المللی در مورد مفهوم مقاومت و آرمان فلسطین خواهیم پرداخت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ همواره سینما یکی از بهترین عرصه ها برای فریاد عدالت خواهی جهانی شمرده شده است.

در این مطلب به معرفی کوتاه ده اثرسینمایی ایرانی و بین المللی در مورد مفهوم مقاومت و آرمان فلسطین خواهیم پرداخت: آثار بین المللیدره گرگ ها: فلسطین (Valley of the wolves: Palestine)این فیلم اکشن ترک یکی از معروف ترین های جهان درباره مسئله فلسطین، سال 2011 به کارگردانی ذبیر شاشماز به نمایش درآمد.

این فیلم در صحنه ای از حمله سربازان اسراییلی به کشتی مرمره که یک ماجرای واقعی است آغاز می شود و خشونت سربازان اسراییلی را به تصویر می کشد.

شخصیت اصلی فیلم دره گرگ ها، مامور مخفی ای به نام علمدار است که دلاوری های او در ادامه فیلم به رخداد های مهم و تاثیرگذاری می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان فلسطین روی پرده سینما / معرفی چند اثر دیدنی درباره مقاومت

آرمان فلسطین روی پرده سینما / معرفی چند اثر دیدنی درباره مقاومت