مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-03بين الملل

ابوظبی به دنبال خرید سامانه پدافندی «گنبد آهنین» از رژیم صهیونیستی


برخی گزارش ها حاکی از آن است که ولی عهد ابوظبی از زمان امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی در تلاش برای خرید سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین از این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی علاقه بسیاری به خرید سامانه گنبد آهنین از رژیم صهیونیستی دارد.

این گزارش ها حاکی از آن است که بن زاید شیفته این سامانه دفاع هوایی شده است، سامانه ای که شرکت نظامی رافائل اسراییل با ایجاد تغییراتی در آن، تجهیزات پیشرفته ای را بر روی آن نصب کرده است.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، با توجه به مشارکت شرکت آمریکایی ریتون در تولید موشک های مورد استفاده در سامانه گنبد آهنین، امارات بر این باور است که پنتاگون از تلاش های آن برای دستیابی به این سامانه حمایت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، محافل نظامی امارات سامانه گنبد آهنین را برای استفاده از صحنه جنگ بسیار موثر و کاربردی می دانند.

بنابراین گزارش، سامانه گنبد آهنین با وجود پیشرفته بودن دارای معایبی است که یکی از آن ثابت بودن لانچرهای آن است لذا امارات پیش از خرید آن بایستی امکانات فنی و اینکه آیا این سامانه نیازهای امارات را برطرف می کند، مورد بررسی قرار داد چرا که بن زاید به دنبال خرید سامانه ای است با چالش های دفاع هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوظبی به دنبال خرید سامانه پدافندی «گنبد آهنین» از رژیم صهیونیستی

ابوظبی به دنبال خرید سامانه پدافندی «گنبد آهنین» از رژیم صهیونیستی