مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-03بين الملل

تلاش تل آویو برای تغییر بافت جمعیتی فلسطین اشغالی؛ یهودیان اتیوپی وارد فلسطین شدند


در راستای تغییر بافت جمعیتی فلسطین اشغالی، مقام های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدها مهاجر یهودی اهل اتیوپی امروز وارد تل آویو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ورود بیش از 300 مهاجر یهودی اهل اتیوپی به تل آویو خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری-تحلیلی در توییتر خبر داد که 100 مهاجر یهودی دیگر نیز فردا (جمعه) وارد تل آویو خواهند شد و تا ابتدای سال 2021 تعداد مهاجران به 2000 نفر خواهد رسید.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز که برای استقبال از مهاجران به فرودگاه بن گوریون رفته بود، در حساب کاربری خود نوشت که ویروس کرونا جلوی اسراییل را برای استقبال مهاجران یهودی نقاط مختلف جهان نخواهد گرفت .

کابینه رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته طرح اسکان دو هزار یهودی اهل اتیوپی را تصویب کرده بود.

مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیوینستی (کان) نیز گزارش داده بود که تعداد یهودیان اتیوپیایی که طی سال های گذشته به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند، به 95 هزار نفر می رسد.

روز سه شنبه هفته جاری نیز وزیر مهاجرت و تکامل رژیم صهیونیستی برای بررسی موضوع مهاجرت یهودیان وارد آدیس آبابا پایتخت اتیوپی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تل آویو برای تغییر بافت جمعیتی فلسطین اشغالی؛ یهودیان اتیوپی وارد فلسطین شدند

تلاش تل آویو برای تغییر بافت جمعیتی فلسطین اشغالی؛ یهودیان اتیوپی وارد فلسطین شدند