مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-03حوادث

کشف 85هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و 710 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و368 میلیون ریال در شهرستان بندرلنکه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندر لنگه با انجام اقدامات نوین پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر راه انداختن کاروان حمل کالای قاچاق و انتقال محموله سیگار با چندین دستگاه خودرو سواری در محور بندرلنگه - پارسیان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: مأموران با تشکیل سه اکیپ بصورت نامحسوس به محل اعزام و خودروهای حامل کالای قاچاق را در یک مسیر فرعی شناسایی و زمانی که قاچاقچیان قصد داشتند  سیگارهای قاچاق را از خودروهای سواری به یکدستگاه نیسان انتقال دهند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم وارد عمل شدند.

  فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تعداد 4نفر از قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواری و 4دستگاه پژوسواری و یکدستگاه نیسان  نیز توقیف و 4نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

  سردار جعفری با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد یک میلیون و 710 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش سیگارهای مکشوفه یک میلیارد و 368 میلیون ریال برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 85هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان

کشف 85هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان