مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-03حوادث

نجات یک قلاده شغال گرفتار شده در استخر آب توسط محیط بانان در خواف


یک قلاده شغال که در استخر کشاورزی گرفتارشده بود توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خواف نجات و رهاسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست خواف، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف دراین باره گفت : بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازواصله توسط یکی از مالکین چاه کشاورزی بخش سلامی مبنی بر سقوط یک قلاده شغال در استخر کشاورزی اش ، مأمورین یگان حفاظت محیط  زیست خواف به محل اعزام شدند.

داوود نورمحمدی گفت: یک قلاده شغال احتمالابه منظور برطرف کردن تشنگی به استخر چاه کشاورزی نزدیک شده که به داخل آن سقوط کرده است ،پس ازحضور مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خواف در محل به داخل استخر رفته و حیوان مذکور را از تلف شدن نجات دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این گونه اتفاقات نتیجه رعایت نکردن حقابه حیوانات و سهل انگاری در رعایت نکات ایمنی اطراف استخر های آب چاههای کشاورزی می باشد متأسفانه اکثر بهره برداران از منابع آبی با استفاده از لوله، آب مورد نیاز را به استخر انتقال و هیچ گونه منابع آبی در دسترس حیات وحش باقی نمی ماند.

بنابر این از کشاورزان عزیز درخواست می کنیم نسبت به احداث آبشخورهای کوچک در کنار استخرهای ذخیره آب جهت استفاده حیوانات و همچنین انجام اقدامات ایمنی و فنس کشی کامل اطراف استخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک قلاده شغال گرفتار شده در استخر آب توسط محیط بانان در خواف

نجات یک قلاده شغال گرفتار شده در استخر آب توسط محیط بانان در خواف