مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03اقتصادي

ادامه بلاتکلیفی «فارسیت»/ سرمایه گذاری شستا راهکار احیاء کارخانه


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به تعطیلی ادامه دار کارخانه فارسیت دورود اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری جدید توسط شستا می تواند راهکاری برای احیاء این کارخانه قدیمی باشد.

- بختیار رازانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه شرکت فارسیت دورود یکی از شرکت های بسیار فعال و سودده در امر تولید و صادرات بود، عنوان کرد: حدود 500 نفر به صورت مستقیم و حدود 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در کارخانه فارسیت مشغول به فعالیت بودند، اما سال 89 در پی اعلام سازمان محیط زیست مبنی بر ممنوعیت واردات و مصرف مواد اولیه آزبست، ناچار به همراه سایر شرکت های مشابه فعالیت تولید خود را متوقف کرد.

وی افزود: این کارخانه به دلیل وجود هزینه های پرسنلی با زیان انباشته بالا و مشمولیت ماده 141 قانون تجارت و همچنین انباشت بدهی به بانک ها و غیره مواجه شده است.

 سرپرست سازمان صمت لرستان ادامه داد: شرکت پس از تعطیلی با جایگزین کردن چند نوع مواد اولیه پاک و بدون ضرر به جای مواد آزبستی فعالیت خود را مجدداً از ابتدای خرداد ماه سال 1393 آغاز کرد، اما طولی نکشید به علت اینکه خطوط تولید موجود مربوط به تولیدات آزبستی بود تعطیل شد.

  رازانی با اشاره به اینکه حدود 40 سال از عمر شرکت فارسیت دورود می گذرد، افزود: برای تولید و اشتغال پایدار بایستی تغییرات اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بلاتکلیفی «فارسیت»/ سرمایه گذاری شستا راهکار احیاء کارخانه

ادامه بلاتکلیفی «فارسیت»/ سرمایه گذاری شستا راهکار احیاء کارخانه