مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03اقتصادي

اهمیت بازدیدهای میدانی مسؤولان در پاسخ به مطالبات تولیدکنندگان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بازدیدهای میدانی مسؤولان و بویژه استاندار قم را در برآورده شدن مطالبات واحدهای تولیدی مؤثر دانست و بر تداوم آن تأکید کرد.

- محمود سیجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در مسیر رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: کمیته های تخصصی، فرعی و کارگروه های این ستاد گزارش های مستمری را درباره مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و راهکارهای رفع آن ها ارائه می دهند که کمیته نظارت بر تسهیلات پرداخت شده به این واحدها از جمله همین کمیته هاست.

وی افزود: بازدیدهای هفتگی اقتصادی و میدانی استاندار قم نیز سبب شده تا مطالبات واحدهای تولیدی و بویژه واحدهای تولیدی بخش خصوصی در روند آسان تری به نتیجه برسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه اظهار کرد: این بازدیدهای میدانی مصوّباتی هم داشته است، بویژه آن که برخی از مسؤولان استانی هم در این بازدیدها حضور دارند.

وی سپس به موضوع جذب تسهیلات بانکی توسط واحدهای تولیدی در استان پرداخت و گفت: این تسهیلات در استان حتی در برخی موارد به میزان بیش از 100 درصد نیز جذب شده و البته آمار هم بیانگر آن است که استان قم جزو استان های پیشرو در جذب این تسهیلات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بازدیدهای میدانی مسؤولان در پاسخ به مطالبات تولیدکنندگان

اهمیت بازدیدهای میدانی مسؤولان در پاسخ به مطالبات تولیدکنندگان