مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-03بين الملل

معاون نخست وزیر کوبا دفتر یادبود شهید فخری زاده را امضا کرد


تعدادی از مقامات کوبا از جمله معاون نخست وزیر این کشور با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا ضمن امضای دفتر یادبود شهید فخری زاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا در پی اقدام تروریستی اخیر در به شهادت رساندن محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، اقدام به گشایش دفتر یادبودی در محل این سفارتخانه کرد.

در همین خصوص ریکاردو کابریساس معاون نخست وزیر کوبا و هیأت همراه  چهارشنبه 12 آذر 1399  با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و امضای این دفتر، از جانب خود و دولت کوبا اقدام تروریستی مذکور را به شدت محکوم کرده و ضمن عرض تسلیت با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرد.

      خانم آنا یانسی رودریگز معاون بین الملل وزارت امور خارجه کوبا و هکتور ایگارسا رییس اداره خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه کوبا نیز با حضور در محل سفارت ضمن امضای این دفتر یادبود اقدام تروریستی مزبور را محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

     به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر خارجه کوبا نیز پیش از این در پیامی توییتری این اقدام تروریستی را قویا محکوم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نخست وزیر کوبا دفتر یادبود شهید فخری زاده را امضا کرد

معاون نخست وزیر کوبا دفتر یادبود شهید فخری زاده را امضا کرد