مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-03سياسي

سناتور روس: ترور فخری زاده مصداق تروریسم دولتی است


رییس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه در گفت وگو با سفیر جمهوری اسلامی ایران، ترور دانشمند ایرانی شهید فخری زاده را مصداق تروریسم دولتی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنستانتین کوساچف رییس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه روز گذشته (چهارشنبه)، ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مصداق تروریسم دولتی توصیف کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، کوساچف طی سخنانی تصریح کرد با توجه به وجود شواهدی در خصوص نقش نیروهای خارجی در ترور فخری زاده، جمهوری اسلامی ایران باید در خصوص قتل این دانشمند خود تحقیقاتی را انجام دهد.

در بیانیه دفتر کوساچف در خصوص گفت وگوی این سناتور روس با کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، آمده است: کوساچف به مردم ایران در خصوص این تراژدی تسلیت عرض کرده است و آن را تروریسم دولتی توصیف کرده است که به احتمال بسیار زیاد به دست نیروهای خارجی سازماندهی شده است .

طبق این گزارش رییس کمیته امور خارجی فدراسیون روسیه همچنین درباره توسعه روابط پارلمانی ایران و روسیه نیز گفت وگوهایی را با سفیر ایران صورت داد.

کاظم جلالی تأکید کرد که تهران بخوبی می داند که چه کسی پشت قتل دانشمند ایرانی قرار دارد و تاکنون شواهد مستقیم و غیرمستقیم  حکایت از نقش رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور روس: ترور فخری زاده مصداق تروریسم دولتی است

سناتور روس: ترور فخری زاده مصداق تروریسم دولتی است