مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-03بين الملل

پنج ضربه متوالی به رژیم صهیونیستی در سازمان ملل


مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب پنج قطعنامه بر حق مردم فلسطین و حاکمیت سوریه بر بلندی های جولان اشغالی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شامگاه چهارشنبه چهار قطعنامه درباره فلسطین و یک قطعنامه در نفی سلطه رژیم صهیونیستی بر بلندی های اشغالی جولان سوریه تصویب کرد.

در قطعنامه کمیته اعمال حقوق مسلم مردم فلسطین عمیقا ابراز تاسف شده که با گذشت 53 سال از آغاز اشغال اسراییل و بیش از 73 سال از تصویب قطعنامه 18 در 29 نوامبر 1947، پیشرفت ملموسی برای دستیابی به یک راه حل صلح آمیز به دست نیامده است.

این قطعنامه از اجرایی نشدن مفاد قطعنامه 18 که بر نیاز فوری به تلاش برای معکوس کردن روندهای منفی در زمین و بازگرداندن افق سیاسی برای پیشبرد و تسریع مذاکرات معنادار با هدف دستیابی به صلح که به معنای پایان کامل اشغال اسراییل از آنچه که از سال 1967 آغاز شده است، ابراز تاسف شده است.

در این قطعنامه از اجرایی نشدن قطعنامه وضعیت نهایی هم ابراز تاسف شده است که به زعم آن، منجر به یک راه حل صلح آمیز، عادلانه، پایدار و جامع برای مساله فلسطین می شود.

قطعنامه 75/L.

35 با تاکید دوباره بر اینکه سازمان ملل متحد مسئولیت دائمی در قبال مساله فلسطین دارد تا زمانی که این مساله در تمام جنبه های آن مطابق با قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج ضربه متوالی به رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

پنج ضربه متوالی به رژیم صهیونیستی در سازمان ملل