مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 23:402020-12-02ورزشي

یونایتد 1 - 3 PSG؛ تلافی در اولدترافورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یونایتد که در بازی رفت در پاریس موفق به غلبه بر حریف متمول خود شده بود، این بار در خانه با نتیجه 1-3 شکست خورد تا مبارزه برای صعود در این گروه به هفته پایانی کشیده شود.

- در سیاجمعه، نیم بوت مردانه را نصف قیمت بخر! دیر بیای تموم شده! دقایقی بعد فلورنزی با توپربایی از فرد می توانست گل دوم پی اس جی را نیز به ثمر برساند، اما ضربه محکم او با عکس العمل تماشایی داوید دخیا همراه شد.

در دقیقه 26 یونایتد فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه پاری سن ژرمن داشت، اما ضربه سر اسکات مک توینای روی ارسال برونو با مهار خوب کیلور ناواس همراه شد.

اما در دقیقه 32 منچستریونایتد موفق شد به گل اول دست پیدا کند.

روی پاس به بیرون آرون فن بیساکا بود که مارکوس راشفورد پشت محوطه صاحب فرصت شد، اما ضربه نه چندان محکم او بعد از برخورد به دانیلو تغییر جهت داده و به صورت اتفاقی وارد دروازه شد.

دقایقی بعد کیلیان امباپه با ضربه ای فنی از درون محوطه دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 فرصت بسیار خوبی روی ارسال زمینی راشفورد برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه آنتونی مارسیال در مقابل دروازه ناباورانه به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونایتد 1 - 3 PSG؛ تلافی در اولدترافورد

یونایتد 1 - 3 PSG؛ تلافی در اولدترافورد