مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-02فرهنگي

ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی/ جشنواره مجازی تئاتر برگزار می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با اشاره به ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی گفت: امیدواریم شرایط هرچه زودتر عادی شود.

- کیانوش بهروزپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه صنف هنرمندان تئاتر هم در ایام کرونا یی دچار خسارات مالی و روحی شدند اظهار کرد: طی 9 ماه سال جاری هیچ نمایشی به روی صحنه نرفته و همین امر موجب ناراحتی اهالی هنر نمایش شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که به طور کلی لغو شد افزود: اجراهای عمومی سطح شهر نیز طی این مدت به خاطر شیوع کرونا وجود نداشت و اهالی هنر بسیار متضرر شدند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان در خصوص حمایت از هنرمندان نمایش نیز گفت: قول حمایت هایی از هنرمندان داده شده  و صندوق هنر نیز کمک هایی داشته اما آنچه انتظار ما بود محقق نشده است.

وی از برگزاری مجازی جشنواره تئاتر استانی خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره خردادماه ابلاغ شد و در آذرماه جاری قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

بهروزپور با اشاره به اینکه 16 برای شرکت جشنواره اعلام آمادگی کرده اند بیان کرد: از بین  16 گروه نمایشی هفت یا هشت کار برای جشنواره انتخاب می شود و در فضای مجازی که یا آپارات و یا اینستاگرام است، کارها داوری و به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی/ جشنواره مجازی تئاتر برگزار می شود

ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی/ جشنواره مجازی تئاتر برگزار می شود